Entre muchas otras cosas, el nuevo Kindle es más delgado y ligero que el anterior. Por US$359 aún está caro como para revolucionar el mercado, pero una vez que el precio caiga el aparato va a volverse para la lectura lo que el iPod fue para la música. Las características:
Say Hello to The New Kindle
Slim: Just over 1/3 of an inch, as thin as most magazines
Lightweight: At 10.2 ounces, lighter than a typical paperback
Wireless: 3G wireless lets you download books right from your Kindle, anytime, anywhere; no monthly fees, service plans, or hunting for Wi-Fi hotspots
Books in Under 60 Seconds: Get books delivered in less than 60 seconds; no PC required
Improved Display: Reads like real paper; now boasts 16 shades of gray for clear text and even crisper images
Longer Battery Life: 25% longer battery life; read for days without recharging
More Storage: Take your library with you; holds over 1,500 books
Faster Page Turns: 20% faster page turns
Read-to-Me: With the new Text-to-Speech feature, Kindle can read every book, blog, magazine, and newspaper out loud to you
Large Selection: Over 230,000 books plus U.S. and international newspapers, magazines, and blogs available
Low Book Prices: New York Times Best Sellers and New Releases $9.99, unless marked otherwise
lunes, 9 de febrero de 2009
Nuevo Kindle
Suscribirse a:
Comentarios de la entrada (Atom)
2 comentarios:
Te dejo este articulo que se me hizo muy interesante y que rebate el punto de que el Kindle va a ser todo un fenomeno como la ha sido el ipod: http://www.niemanlab.org/2009/02/why-the-kindle-will-fail/
Tengo que decirte que yo tambien comparto esa idea y no veo mucho futuro en un aparto como el Kindle (para hacerlo mas sexy, de perdido deberian de intentar hacer un display con capacidad a todo color y no monocromatico!!!).
Gracias Adrián. Si lo hubiera diseñado Apple sin duda sería un dispositivo mucho más atractivo y funcional.
Publicar un comentario